Oprava zvukov pre v1.3.1

Hodnotenie:

3 votes, average: 5,00 out of 53 votes, average: 5,00 out of 53 votes, average: 5,00 out of 53 votes, average: 5,00 out of 53 votes, average: 5,00 out of 5 (3 votes, average: 5,00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this post.
Loading...

Licencia: Zdarma

Oprava zvukov pre modove autá na posledný update AC v1.3.1.

Download Assetto Corsa Sound Fix ver.1.3.1

Inštalácia

1. Odzálohujte si zložku ..content\sfx\
2. Rozbalte stiahnutý archív a skopírujte do zložke kde máte inštalované AC a dajte prepísať

Poznámka: Toto nieje oprava zvukov – zvuky nie sú pokazené, nie je čo opravovať. Je to len dočasné riešenie, aby sa dali jazdiť modové autá, ktoré nemajú ešte prerobené zvuky na novú verziu FMOD. Po aplikácii tohto soundfixu zasa nebudú fungovať zvuky u nových áut, preto je práve dôležité si zazálohovať pôvodnú zložku sfx.
Takže ak idem jazdiť neopravené modové auto tak použijem soundfix. Ak idem jazdiť originálne auto, alebo už opravené modové auto, vrátim si do hry zálohovanú sfx zložku. Samozrejme všetky tieto operácie je nutné robiť pri vypnutom Assetto Corsa.

Zvuky v Assetto Corsa sa generujú pomocou zvukového enginu FMOD. Ak KUNOS pri update zmení aj verziu FMOD tak všetky zvuky urobené pomocou staršej verzie FMOD prestanú fungovať. Na toto musí zareagovať autor modu, jednoducho zoberie svoj pôvodný zdrojový projekt zvukov, otvorí ich v novšej verzii FMOD Studio a vygeneruje zvukovú banku (.bank) nanovo. Potom už zvuky budú fungovať korektne.

komentárov 8

  1. Profilový obrázok používateľa: Jetotvojevina Jetotvojevina píše:

    Po aplikaci fixu nejede zvuk u obou verzí M4. 🙁

  2. Kdyby jen to….co jsem zkoušel tak nejde: SCG 003, Countach, M4, Audi GT3, RUfy oba, Ford…

  3. Profilový obrázok používateľa: DAW1d DAW1d píše:

    Přesně, fixnul jsem včera a hned jsem měl GT40 bez zvuku. Ověření integrity hry opravilo zvuky pro defaultní vozy, ale bez zvuku jsou zas ty modovaný.

  4. Profilový obrázok používateľa: kypo kypo píše:

    Chlapi ale ved to je jasne a bolo to aj pri minulom fixe. On to neni fix, to sa ani fixnut takto globalne neda. Fixnut to musia autori modov a to tak, ze prerobia svoje zvuky pod novou verziou Fmod.
    Je to o tom, ze Kunos uz tradicne pri update dava aj novu verziu Fmodu (ten ma na starosti zvuk) a vsetky mody robene na starej verzii prestanu ist. Pouzitie toho fixu iba oklame Fmod a chova sa ako starsia verzia, takze auta robene pod starou verziou zacnu vrcat, ale naopak prestanu ist vsetky zvuky v novej verzii co su evidentne vsetky nove auta z DLC.
    Je to len docasne riesenie, aby sa dalo jazdit kym autori modov nevydaju nove verzie. Ak by som mal zdrojove zvuky a nie len komprimovany bank tak to urobim sam, ale nemam.

    Cize jednoduche, original sfx mas odzalohovany, takze ked idem jazdim mod pouzijem fix, ked idem jazdit original auta vratim povodny sfx co som odzalohoval. Neni to idealne, ale aspon nieco…

  5. Profilový obrázok používateľa: HonZuna HonZuna píše:

    Bylo by dobré dát pak echo v jakých šampionátech už došlo k aktualizaci modů.

  6. Profilový obrázok používateľa: kypo kypo píše:

    Ked sa nejaky mod zaktualizuje tak sa to urcite v prislusnom fore daneho sampionatu dozvies, neboj…

Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.